Hogyan nyisson meg egy Mobil Steam Cleanert és legyen sikeres

Megéri beruházni egy mobil gőz autómosó formájában történő vállalkozás megnyitására? Mennyit lehet keresni egy ilyen tevékenységért? Hogyan találja magát a felhasználói vélemények és az eladók által nyújtott információk útvesztőjében? Mire kell különösen figyelni? Ezekre és más kérdésekre igyekszünk választ adni az alábbi cikkben.

Hogyan lehet piaci előnyhöz jutni?

Ha kíváncsi arra, hogy egyes mobil autómosók miért voltak sikeresek, évek óta működnek, és sikeresen nyújtanak helyszíni takarítást, míg mások nem élték túl működésük első évét – ez a cikk neked is szól. Meglátásainkat a gőzös autómosó iparban szerzett több mint tíz éves tapasztalatunkon alapuló tudásunkon, valamint az Önök – gőzmosó-felhasználók által közölt több száz véleményen alapulnak!

Változtassa meg szolgáltatási portfólióját

Cél – A szolgáltatások diverzifikálása

Számos vélemény kering az interneten arról, hogyan kell működnie egy mobil gőzös autómosónak. Egyes forgalmazók azzal érvelnek, hogy a siker érdekében a lehető legnagyobb mértékben csökkentenie kell a kezdeti beruházási költségeket. Mások azzal érvelnek, hogy a siker kulcsa a legmagasabb színvonalú szolgáltatás és az ügyfelek elégedettsége. Megint mások, hogy a vevő megfelelő elérésével és megfelelően célzott reklámozással érünk el sikereket. Természetesen ezek a vélemények teljesen indokoltak, és növelik a siker valószínűségét. Az alapvető kérdés azonban más, és nem kapcsolódik az üzletvitel módjához, a reklámozási formához vagy a befektetési ráfordításhoz. Nos, ezek a nézetek egyike sem érinti azt a problémát, hogy az autók tisztítása mellett mit is kell csinálnia egy mobil gőzös autómosónak (és kell-e egyáltalán mást csinálnia), és ez az alapvető kérdés, amely a legnagyobb hatással van az autók tisztítására. vállalkozásunk sikere.

Mit tegyünk – Kövesse az 50/50 szabályt

A mobil gőzös autómosónak az 50/50 elvet kell követnie, az idő felét az autóiparhoz kapcsolódó munkákra, a másik felét pedig más munkákra fordítani. Ha azon tűnődik, hogy milyen felszerelést vásároljon, milyen hirdetési formát válasszon, vagy végül hogyan vezessen egy vállalkozást úgy, hogy a gőzautómosója meghozza a várt nyereséget, készítsen üzleti tervet, amelyben az idő felét olyan feladatokra fordítja, mint például a kárpit mosása. , autóflották tisztítása, autófesték ápolás, stb. A másik felét az ipari megrendelések feldolgozásával kapcsolatos szolgáltatások fejlesztésére fordítsa, mivel az ipari takarítási szolgáltatások piaca nagyon dinamikusan fejlődik és folyamatosan 15-20%-os növekedési ütemet tart évente. Ez azt jelenti, hogy ebben a szegmensben nagyon nagy a kereslet a takarítási szolgáltatások iránt, és a piac még korántsem telített.

Cselekedj a prémium szegmensben

Cél – A kínálat bővítése prémium szolgáltatásokkal

A mobil gőzös autómosó nem olyan cég, amely alacsony költségvetésű ügyfeleknek nyújt szolgáltatásokat. Ha így definiálja az ügyfelét, akkor nem tudja fedezni az ügyfélhez való utazással kapcsolatos számlákat. A mobil gőzös autómosónak kezdettől fogva a prémium szegmens vásárlóira kell orientálódnia, és a klasszikus autótisztításon kívül az auto-detalizáló határ menti szolgáltatásra is. Megfelelően építse fel webhelyét, és tervezze meg marketingtevékenységeit úgy, hogy azok összhangban legyenek üzleti elképzeléseivel, és megfelelő hatást fejtsenek ki az ügyfelek célcsoportjára. Ha jobb autók tisztításán és gazdagabb ügyfelek elérésén gondolkodik, koncentráljon a magasabb árú szolgáltatásokra, és minimalizálja a legkevesebb profitot termelő szolgáltatásokat.

Mi a teendő – Bővítse kínálatát az Autodetailing szolgáltatásokkal

Bővítse kínálatát autodetailing szolgáltatásokkal, mint például fényezés, ózonozás, bőrápolás, keményviasz felhordása vagy az autó eladásra előkészítése. Szerezzen szaktudást abban a pillanatban, amikor felszerelést vásárol, és fokozatosan bővítse azt vállalkozása növekedésével. Strukturálja az árlistát úgy, hogy a külső mosás önmagában ne legyen kifizetődő a jövedelmezőbb szolgáltatásokat tartalmazó készletekhez képest. Az ilyen típusú szolgáltatás nyújtásához megfelelő autókozmetikumokra lesz szükség, amelyek egyrészt lehetővé teszik a szolgáltatás megfelelő színvonalú elvégzését, és azt az érzést keltik a vásárlóban, hogy autója biztonságban és jó kezekben van.

Fektessen be az iparba

Cél – Megrendelések beszerzése az iparágakban

 Elgondolkodott már azon, hogy milyen cégek vállalják a tömegközlekedési eszközök belső takarítását? Ki tisztítja rendszeresen a gyári mennyezeteket? Hogyan tisztítják az élelmiszeripar gyártógépeit? Hogyan birkóznak meg a vendéglátóhelyek a berendezések nehezen elérhető elemeinek tisztításával? Hogyan támogatják egymást a szállodák a rutin takarítási folyamatokban? Ezeket és sok más szolgáltatást a mobil gőztisztítók biztosítják. Egyáltalán nem nagy anyagi forrásokkal rendelkező nagy takarítócégekről van szó, sőt, leggyakrabban önállóan szolgáltatásokat nyújtó, megfelelően specializálódott mobil egységek.

Mi a teendő – Győződjön meg arról, hogy képzett és megfelelően felszerelt

Az ipari szolgáltatások nyújtásához nagyon fontos elem a megfelelő tudás és képzés, amely lehetővé teszi a nagyvállalatok hatékony kiszolgálását, valamint a megfelelő felszerelés egy mobil egységhez, amelynek sokféle felszereléssel és széles skálával kell rendelkeznie. tartozékok állnak a rendelkezésére. Az ipari ágazatok szolgáltatásnyújtása jelentősen növeli a siker valószínűségét és hatékonyabban küzdi a versenyt. Ne feledje, hogy egy megfelelően felszerelt mobil autómosó nagyon széles körű takarítási szolgáltatásokat nyújthat, és a nyári és a téli szezonban is képes pénzt keresni. A kulcs a megfelelő megrendelések beszerzése, amelyek folytonosságát évszaktól és időjárási viszonyoktól függetlenül fenn kell tartani.

Ügyeljen a fejlődésre

Célkitűzés – Bővítse vállalkozását

A cég fejlesztését már a tevékenység kezdeti szakaszában érdemes megtervezni. A mobil gőztisztító nagyszerű megoldás az autómosó iparban és a speciális tisztítási szektorban történő vállalkozás indításához. Hosszú távon azonban minden mobil autómosó tulajdonosnak meg kell határoznia a megfelelő fejlesztési irányt. Az üzlet mobil jellege lehetővé teszi, hogy olyan ügyfeleket érjen el, akiket nem ér el az álló autómosó, és olyan szolgáltatásokat nyújthat, amelyeket egyébként nem tudnánk biztosítani. Sok mobil autómosó szolgáltatást nyújtó cég marad ebben a szegmensben, bővítik flottáját vagy szakosodnak szokatlan feladatokra. Legtöbben azonban álló autómosó nyitásán gondolkodnak, bővítve ezzel jövedelemtermelő képességeiket.

Mi a teendő – Steam és részletező szervizközpont

Jó fejlesztési irány egy állópont megnyitása steam-részletező szolgáltató központ formájában. A helyhez kötött pont ilyen mûködési formája továbbra is résszolgáltatásnak számít, és kétségtelenül a prémium szolgáltatásokhoz kapcsolódik. A helyhez kötött gőzautómosó pontnak ki kell egészítenie a mobil gőzautómosó tevékenységét, és olyan megrendeléseket kell teljesítenie, amelyek helyhez kötötten kényelmesebbek. A steam-részletező szervizközpont megnyitása általában az a pillanat, amikor az autóiparhoz kapcsolódó szolgáltatások köre még tovább bővül, és a nyújtott szolgáltatások lehetővé teszik a legjövedelmezőbb megrendelések megszerzését. Speciálisabb szolgáltatások jelennek meg az árlistában, még inkább az autórészletező vagy az intelligens javítási szolgáltatások irányába.

Összegzés

Elvileg egy mobil gőzölős autómosó vezetése nem különbözik sok más vállalkozás működtetésétől – szilárd üzleti tervre, elkötelezettségre és kitartásra van szükség. Mint minden üzletben, a kezdetek kemények, és sok munkát igényelnek, ami nem mindig válik rövid távon pénzbe. Ne feledje, hogy a mobil gőz autómosó nem fog pénzt keresni a működés első napjától, és a vállalat működésének kezdeti szakaszában az ügyfelek megszerzésére, a bemutatókra és a nyújtott szolgáltatások műhelyének finomítására kell összpontosítania – mindez megtérül. a jövőben és a mobil gőzös autómosó (mint több tucat autómosó Lengyelország-szerte) sikeres lesz, és kielégítő profitot termel.

Kapcsolatfelvétel